Kahramanlıkları yerine günahları yazılan bir adamın hikayesi...

16 Nisan 2015 Perşembe

Merhabalar...

Öncelikle yazma konusunda oldukça tembel biri olduğumu ve kalkıştığım bu işin kendimle başladığım bir kavganın ürünü olduğunu belirtmek isterim. Geçen gün yaşayabiliyorum ama yazamıyorum derken bulmamla başladı kendimi her şey ve ayakkabımın içine o taşı kendim atmış bulundum. 

Evet yaşayabiliyordum ve bunu yaparken de biriktirdiğim bütün anıların anlatıcısı rolünü gayet güzel oynadığımı düşünüyorum. Konu belki bu anıları biraz abartmak ya da törpülemek olduğunda daha da başarılı olduğumu itiraf etmem gerek. Peki gözlerine bakarken birinin anlatabildiğim bunca şey neden iş yazmaya gelince aynı rahatlıkta dökülmüyor kelimelere diye sormaya başladım. Çokça cevap bulabildim bu soruya ama bunları sıralamak bile sıkıcı geldi en sonunda. Asıl mesele sanırım konuşurken konuştuğum kişiyi seçebiliyor ve anlatının içeriğini bu kişiye göre şekillendirebiliyor olmam. 

Farklı bir şey denemeye ve sadece anlatmaya karar veriyorum sanırım bu gece. Kendim için abartarak ya da törpüleyerek... Seçemediğim birinin yazdıklarımı okuduğu düşüncesi heyecanlandırıyor beni şuanda ve heyecan peşinde koşarak başıma açtığım onca tatlı belayı yazma isteği uyandırmaya yetiyor.

Şu an giriştiğim bu işin o tatlı belalardan olmasını umuyorum :)

8 yorum:

  1. Yazmaya karar verdiğim de en büyük derdim konuşamamaktı. İnsanların gözlerine bakıp, anlatamadım içimdeki acıları. Bir de beni tanımayan, tarafsız insanların düşüncelerine ne kadar ihtiyacım olduğunu hissettim. İyi geliyor yazmak, umarım sen de zaman geçtikçe bunu hissedersin. :)

    Aramıza hoş geldin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk. Sürpriz statüsünde kalmaktansa bir anlatıcı da ben olayım dedim :) İyi hissetmeye başlayacağımı bu yazıyı gönderirken bile hissettim. Bu arada kenarda bir hoş geldin partisi sözünüz var :)

      Sil
  2. Günlüklerime el konulunca solugu blogta almıştım. Tanıdıgım insanların beni okumasındansa, tanımadıgım insanların okumasını, yorum yapmasını ve yargılamasına izin vermek daha iyi geliyor nedense. Yazmanın tadı bir başka.
    Hoşgeldin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk, teşekkürler :) Tadını alabilmek için çabalıyorum ben de. Isınma turlarım :)

      Sil
  3. ay sanırım ben hoş geldin falan filan için geç kaldım :D ama suç benim değil bloggerın akış sayfası :D Düşmedi bende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil desem yalan olur. "Hoş geldin."ler güzeldir hep :) Hoş bulduk.

      Sil